Dacă nu sunteți conștient de marketingul înainte de construcție, este timpul să intrați in contact cu parterul viitorului imobiliar. Iată ce aveți nevoie pentru a rămâne competitiv.
Poate fi greu pentru un agent imobiliar. Trebuie sa faci tot ce poți pentru a ieși pe piața imobiliara. Se estimează că există 2 milioane de agenți imobiliari care compensează atenția cumpărătorului mediu.
Este posibil să nu puteți vinde case deoarece nu le comercializați din timp.
Marketingul înainte de construcție este cea mai mare tendință în realitate și, odată ce ați învățat despre aceasta, veți fi dornici să o utilizați.
Bazele de marketing pre-construcție
Gândiți-vă la marketingul pre-construcție, ca o modalitate de a arăta cumpărătorilor casei întregul potențial al proprietăților pe care o vizualizeaza
Artiștii pot crea randari 3D de case și camere înainte de a fi construite, astfel încât cumpărătorii să poată vedea cum ar putea să arate noua lor casă.
Această metodă de marketing poate fi utilă în mod special pentru persoanele din orașe sau alte piețe în care casele si locuințele noi par a fi în continuă creștere.
Există un motiv pentru care agenții imobiliari vor decora sălile și îi vor face să arate cât se poate de acasă atunci când încearcă să vândă. Atunci când cumpărătorii se pot vedea în case, sunt mult mai probabil să cumpere. Poate fi dificil să vă vizualizați într-o casă sau un apartament care nu poate fi finalizat încă 100%.
O mulțime de agenți imobiliari vor trebui să vândă proprietăți care încă nu au terminat. Imaginile randate 3D pot picta o imagine vie a unor case sau apartamente noi și ar putea ajuta la închiderea unor vânzări dificile.
Marketingul înainte de construcție poate aduce beneficii agenții imobiliari, indiferent dacă sunt rezidențiali sau comerciali. Există o varietate de moduri în care puteți beneficia.
Ajungeți la clienți la distanță
Cumpărătorii potențiali care locuiesc în imediata apropiere vor fi doar o mică parte a potențialilor clienți.
Există persoane din diferite țări, state sau chiar țări care ar putea fi interesate de ceea ce vinzi. Dar, din cauza problemelor de sincronizare și de localizare, nu veți putea să vă arătați proprietățile.
Modelările pre-constructive pot zdrobi barierele obișnuite ale agenții imobiliari de timp și de locație care trebuie să facă față. Oamenii vă pot vedea proprietățile atâta timp cât au o conexiune la internet.
Acest lucru poate fi util în special pentru agenții imobiliari care lucrează într-o zonă în și în care vând. Oamenii vor dori să verifice zona și le veți arăta tot ce trebuie să știe
Înțelegeți cumpărătorii care nu sunt serioși
Nu este nimic mai rău decât atunci când încerci să vinzi sau să închiriezi sau să ai proprietăți.
Ei își iau timpul prețios și iau timp departe de oamenii care vor să facă afaceri cu tine. Agenții imobiliari nu doresc niciodată să întoarcă oamenii, iar marketingul pre-construcție poate ajuta la rezolvarea lor în mod proactiv.
Ei pot să privească proprietățile fără a-ți pierde timpul cu o prezentare goală. Curiozitatea lor este satisfăcută și timpul nu este irosit.
Permiteți cumpărătorilor să devină creativi
Daca decorul și aspectul sunt stabilite, unii clienți se pot simți limitați în ceea ce fac.
Agenții imobiliari sunt mereu în căutarea unor modalități noi și interesante de a-și arăta proprietățile clienților, iar marketingul pre-construcție poate fi noua metodă pe care o căutați.
O rsndare 3D a ceea ce vinzi nu arată uneori posibilitate și imaginație. Ar putea fi mai ușor să imaginați lucrurile într-o imagine statică decât o clădire sau o cameră.