5 tipuri de utilizări pentru conținutul killer-marketing
Arhitectura animată fascinează spectatorii prin imersarea lor în atmosfera proiectului înainte de a fi construit.Clienții pot face o plimbare virtuală în jurul fiecărei camere, pot aprecia eleganța alegerilor de decor, a se vedea scenariile de iluminare în diferite momente ale zilei.În acest fel, o prezentare animată amplifică efectele randărilor 3D statice: incita telespectatorii prin împărtășirea cu ei a unei experiențe mult mai asemănătoare realității.
Datorită animației arhitecturale, telespectatorii înțeleg domeniul de aplicare al proiectului, utilizarea spațiului și scenariile de utilizare a clădirii mai bine.O mai bună înțelegere înseamnă o decizie mai rapidă.Când clientul vede toate avantajele proiectului, el sau ea o aprobă cu mai multă încredere.Modificările sugerate apar într-o etapă timpurie a proiectului, când schimbările sunt cele mai ieftine.Colaborarea devine mai ușoară, iar satisfacția finală a clientului crește.
Animațiile arhitecturale au relevanta la nu nivel pe care majoritatea concurenților încă nu au reușit să il atingă.Ajută un arhitect care le folosește să iasă în evidență și să ofere un serviciu mai bun.Ca urmare, satisfacția clienților devine și mai mare.Astfel, ei îi recomanda pe alții la firma de arhitectură.
Există un lucru care face animațiile arhitecturale si mai puternice – potențialul lor de marketing ridicat.Odată realizate de un studio de animație arhitecturală, ele continuă să servească drept atuuri în pachetul publicitar.Dar cum să-i conduceți să înscrie cât mai multe comenzi bune posibil? În acest articol, împărtășim cinci modalități de a face acest lucru.
1. Animațiile de arhitectura împuternicesc site-ul
Chiar și cineva care preferă să citească ar prefera mai degrabă să urmărească un videoclip.Deci, de ce să nu încorporați unul în pagina principală și să plasați si altele în diferite secțiuni ale site-ului?O combinație de text și video răspunde nevoilor unui public mai larg decât oricare.
Există încă un motiv pentru a împuternici site-ul cu animații.Designul arhitectural este comandat în funcție de reputație și încredere.Cu cât este mai direct și mai interesant site-ul web demonstrează proiectele realizate, si astfel, cu atât mai fiabilă apare si firma.
Companiile utilizează bloguri ample pentru a comunica cu publicul și a atrage vizitatori din motoarele de căutare.Un film de animație arhitecturală poate domina textul, ceea ce explică doar despre ce este vorba și sugerează să vizionați încorporarea.În orice caz, vizitatorii site-ului devin mai implicați și este posibil să devină cititori loiali sau să ia parte la o acțiune pe care o cheamă pagina.
Un portofoliu devine crucial atunci când vine vorba de o lucrare atât de creativă ca designul de arhitectură.O randare arhitecturală profesională va reprezenta eficient viziunile arhitectului, dar funcționează cel mai bine atunci când animația arhitecturală însoțește imagini statice.Un tur virtual în jurul unui proiect îi arată vizitatorului ca există o clădire bine conceput.În acest fel, animațiile încurajează spectatorii să opteze pentru compania dumneavoastră.
Studiile de caz inițial au apărut în educație ca o modalitate rapidă de a aplica practic cunoștințele teoretice.Ulterior, ele au devenit o formă de scriere științifică în care teoria și practica s-au adunat.Întreprinzătorii au descoperit capacitatea studiilor de caz de a demonstra clienților cum ar putea beneficia de colaborarea cu compania.Acum, acestea sunt un instrument de marketing de top-10, adesea convertit în videoclipuri.
2. Animarea arhitecturii este utilă în SMM
În marketingul social media, conținutul funcționează cel mai bine dacă este vizual – în special pentru cei care au misiunea de a face lumea mai confortabilă și mai frumoasă.O imagine statică, animație GIF sau video este de obicei mai distractivă decât un text simplu fără ilustrații.În acest fel, vizualizările statice de înaltă calitate și animațiile arhitecturale vor aduce foarte multe link-uri, re-postări și urmăriri.
Fiecare randare contează pentru că face recunoscuta marca.Fiecare link către site-ul dvs. web este urmărit: persoana poate să adauge site-ul, să împartă materiale din el, să se aboneze la buletinul informativ sau chiar să facă imediat o comandă.Este ideal să se demonstreze că ideile dvs. sunt recunoscute – atât pentru oameni, cât și pentru algoritmi.Facebook va avea posturi pe baza preferințelor lor, precum și Reddit și Instagram.Fiecare re-post contribuie la popularitatea brandului.
Rețelele sociale sunt locuri minunate pentru a construi o comunitate online de vizitatori loiali.Dacă o firmă arhitecturală vine cu animații arhitecturale 3D de excepție, va fi activă și în continuă creștere. Și fiecare urmaritor este un potențial client.
3. Animație arhitecturală întărește blogul video
Există încă un beneficiu al unui conținut dinamic impresionant pentru un arhitect: animațiile și înregistrările pot fi postate pe o platforma de găzduire video, de obicei pe YouTube.Apoi, videoclipul poate fi găsit prin căutarea pe site sau recomandat celor care se uită deja la postări video pe subiecte conexe.În acest fel, un blog despre arhitectură poate câștiga rapid popularitate dacă înregistrările sale sunt interesante și plăcute pentru vizitatori.Videoclipurile de la un serviciu de animație arhitecturală îndeplinesc ambele criterii.
YouTube este un loc comun pentru peste 1 miliard de persoane care postează sau urmăresc videoclipuri, lasă comentarii sau înregistrează răspunsuri video.Din acest motiv, mulți îl văd ca un social media.Deci, construirea unei comunități online pare a fi cea mai bună strategie aici.Ori de câte ori un abonat are nevoie de un design arhitectural, va lua în considerare firma pe care a ținut-o în legătură cu luni sau ani in urma.
În același timp, apelurile la acțiune trebuie să fie mai robuste.Vizitatorii pot ușor pleca în același mod în care au venit.Pentru a evita acest lucru, o firmă arhitecturală ar trebui să clarifice modul în care telespectatorii pot beneficia de accesarea site-ului și de citirea unui material sau abonarea la un buletin informativ.
4. Animații 3D arhitecturale Adaugă valoare la comunicatele de presă
Mass-media este dornica de noi povești.Prin publicarea de comunicate de presă interesante cu animații arhitecturale, o companie de arhitectură oferă presei exact ceea ce au nevoie și primește în schimb știri.Echipa de marketing trebuie să fie creativă și pro-activă: trebuie să reacționeze la știrile existente sau chiar să facă altele noi.
O animație arhitecturală bună ar putea fi încorporată în articole de știri.Jurnaliștii caută conținut atractiv și distractiv, care să ilustreze textul și să angajeze cititorul.Dacă o companie de arhitectură eliberează un comunicat de presă, furnizează noilor scriitori fapte și pasaje cotate.Dacă adaugă vizualizări 3D, scriitorul le va folosi ca ilustrații și le va atribui sursei.
Acoperirea de știri cu conținut interesant funcționează ca si publicitate gratuită.Conștientizarea mărcii se ridică.Unii oameni urmăresc videoclipuri recomandate, dintre care multe vor fi animații de arhitectură de la același editor.Unii spectatori vor accesa in canalul YouTube sau Google numele firmei.Toate aceste activități pot duce la noi comenzi.
5. Animația de arhitectura poate fi folosita si ca anunțuri video
Există numeroase modalități de a utiliza videoclipuri în publicitate pentru proiectele de arhitectură.Animația arhitecturala poate apărea în anunțurile video YouTube, în bannere de anunțuri, pe ecrane în aer liber, cum ar fi cele din metrou sau chiar pe televizor.Toate acestea ajung în mod eficient la public, în timp ce mijloacele de promovare de mai sus necesită timp și efort pentru a construi o comunitate.În același timp, publicitatea funcționează numai pe termen scurt, în timp ce posturile rămân pe web unde continuă să atragă perspective și clienți.
Indiferent de instrumentele de marketing pe care le utilizează o companie, animația arhitecturală va crește impactul acestora.Ea face ca mediile de sine stătătoare și sociale să fie mai persuasive.Animația poate fi utilizată într-un blog video, împreună cu înregistrări, unde va arăta modele arhitecturale în toată splendoarea lor. Contribuie, de asemenea, la PR, deoarece utilizatorii noi folosesc videoclipuri de la organizații pentru a adăuga diversitate conținutului.În sfârșit, animația arhitecturală este ușor de transformat într-un anunț video pentru a crește vânzările.
Doriți să vă bucurați de beneficiile animației la prezentare și mult timp după aceasta? Utilizați serviciile noastre 3D de animație de arhitectură pentru a obține imagini video realistice cu proiectele dvs.Lăsați-vă comunicarea să fie fructuoasă – atât cu clienții existenți, cât și cu cei viitori.