Industria imobiliara a inregistrat cateva urcusuri si coborisuri in ultimii 10 ani, dar un lucru este cert: azi competitia este destul de mare. Pentru a vinde rapid proprietatile si pentru a va departaja de concurenta, ar trebui sa abordati cele mai eficiente si creative metode de marketing.
Marketingul imobiliar inseamna promovarea unui brand imobiliar prin multiple canale, cu scopul de a targeta si a atrage interesul potentialilor clienti. Distribuirea ofertelor pe retelele de socializare, publicitatea prin agentii, crearea de continut de calitate, serviciile de randare 3D si machetele arhitecturale sunt unele din cele mai eficiente modalitati de promovare.
1. Creati un site mobile-friendly
Consumatorii cu experienta tehnica petrec forarte mult timp pe dispozitivele mobile. De fapt, studiile recente au arata ca 80% din utilizatorii de Internet isi folosesc dispozitivele mobile pentru activitati online. Este critic ca site-ul pentru ansamblul rezidential sa se afiseaze impecabil pe dispozitivele mobile. Mai mult, puteti lua in considerare crearea unei aplicatii mobile pe care potentialii cumparatori sa o poata utiliza pentru a examina ofertele.
2. Influenceri
O modalitate de a castiga validitatea sociala si de a distribui ofertele imobiliare este utilizarea influencerilor si relatiilor publice. De exemplu, puteti contacta bloggerii locali sau influencerii de pe Instagram care au urmaritori ce se incadreaza in tiparul clientului tinta. Cereti-le sa creeze continut aferent si sa-l distribuie adeptilor lor. Exista de asemenea multe site-uri si bloguri unde puteti cumpara spatii de publicitate.
3. Targuri imobiliare
Una din cele mai eficiente metode pentru promovarea proprietatilor imobiliare inca din faza de proiect o reprezinta targurile. Dar, pentru ca prezenta dumneavoastra sa fie cat mai buna si sa ramana intiparita in mintea clientilor foarte interesati, comandati o macheta arhitecturala. Aceasta arata detalii despre proiectul imobilier si dintr-o data il face sa fie mai atragator pentru potentialii clientii. Reprezentarea tridimensionala realista face ca vanzarea proprietatilor imobiliare sa aiba mai mult succes.
4. Randari 3D si tururi virtuale
Randarile computerizate sunt un alt instrument extrem de eficient in vanzarea proprietatilor imobiliare, inca din faza de proiect. Timpul clientilor este pretios si ei vor sa inteleaga cat mai mult posibil dintr-o eventuala cumparare de proprietate, inainte de a o vizita personal. In acest context, tururile virtuale reprezinta o modalitate excelenta de a oferi o previzualizare completa si precisa a proprietatii pentru potentialii clienti.
5. Angajati un copywriter profesionist
Acesta poate crea o campanie foarte buna de vanzare pentru proprietatea respectiva. Un copywriter se poate ocupa de continutul site-ului, de crearea textelor pentru bannere, campanii de promovare pe retelele de socializare si Google, advertoriale etc.
Pentru a incepe vanzarile inca din etapa de proiectare a proprietetilor imobiliare, va puteti baza pe randari 3D si machetare arhitecturala. Contactati-ne pentru detalii complete. Vom fi incantati sa va cunoastem proiectul.