Realizarea
Transformați-vă prototipul cel mai de succes în produsul dvs. finit, utilizând materialul preferat. Apoi, obțineți feedback de piață.
ambalare
Proiectați și realizați ambalaje care nu numai că vă protejează produsul, ci fac apel la cumpărători în timp ce vă expune marca.
Prețuri
Determinați modelul final de stabilire a prețurilor, astfel încât să puteți obține cel mai mare profit în timp ce vindeți la prețurile de piață așteptate.
Să analizăm mai detaliat fiecare dintre aceste obiective.
Realizarea designului final și alegerea materialului
După ce am făcut niște cercetări Google, am vrut să explorăm ideea unor simple decorațiuni de Crăciun, cum ar fi fulgii de zăpadă, deoarece știm că există o mulțime de cereri pentru ei, și nu este prea competitivă pentru a obține un rank înalt și o mulțime de trafic.
După ce am schițat câteva modele inițiale și apoi le-am digitizat folosind programul nostru de design digital, am stabilit că o interpretare geometrică a unei fulgii de ninsoare nu ar fi mai bună decât pentru tăierea cu laser, dar ar fi diferită de multe alte modele deja existente pe piață.
După ce am citat o serie de opțiuni diferite, simplificându-ne designul și apoi prototipându-l în carton, am reușit să finalizăm designul. Și cu probele de material am reușit să confirmăm că bambusul este materialul ales.
Faceți mostre de produse inițiale
Înainte de a te angaja la o comandă mare, este important să obțineți un produs de probă în mână, astfel încât utilizatorii să poată testa și să furnizeze feedback – și puteți efectua orice schimbări necesare. În această etapă, puteți evalua dacă materialul ales va funcționa conform așteptărilor și va fi suficient de puternic pentru utilizarea dorită.
Pentru a începe, am pus modelul de zăpadă pe un șablon (cea mai mică dimensiune a foii de material) și am început procesul de taiere cu laser
Obținerea primelor mostre reale este interesantă, după ce am făcut prototipuri în carton, am avut o idee bună despre cum va arăta produsul final. Dar niciodată nu știi până nu e în mână.
Produsele vor arăta la fel de bine cum sperăm? Acesta este și modul în care va simți clientul dvs. – deci este timpul să vă asigurați că aveți totul în regulă pentru vânzări, astfel încât acestea să fie încântați când primesc comanda.
Inițiați testarea utilizatorilor
Acum este momentul să permiteți clienților potențiali să vă încerce modelele pentru o confirmare finală că sunteți pe drumul cel bun. Aveam nevoie de feedback, nu doar despre designul ornamentelor de zăpadă, ci și despre tipul de șir care ar putea fi folosit pentru agățare. Așa că am oferit mai multe opțiuni de agățare și am întrebat care le-a plăcut cel mai bine.
Am luat legătura cu prietenii, membrii familiei și cu proprietarul magazinului local de cadouri și cu clienții săi. Ei au iubit designul și am reușit să luăm precomenzi cu simplu cârlig de sfoară (stilul nostru de șir preferat). Acest lucru a funcționat perfect, deoarece sfoara nu se potrivește doar cu estetica naturală, dar costă, de asemenea, doar două cenți per decor.
Obținerea acestor precomenzi este extrem de importanta! Nu numai că aceste comenzi confirmă faptul că designul nostru este minunat și avem cumpărători care sunt gata acum, dar și ei ne dau încredere în avans. Pentru că avem o bună indicație că suntem pe drumul cel bun, reducem șansa de a pierde vreun timp sau bani pe un produs care nu face apel la cumpărători.
Deci, acum că designul produsului este 100% finalizat, este timpul să ne gândim cum să îl ambalăm.