Ambalajul este aproape la fel de important ca produsul în sine. Aceasta nu numai că trebuie să protejeze produsul, ci și să aia priza la cumpărători în timp ce vă expune marca. Ambalajul trebuie de asemenea să aibă capacitatea de a fi afișat cu ușurință prin agățare.
Deoarece publicul țintă este compus din cumpărători conștienți de mediul înconjurător, utilizarea unui tip de plastic a fost scoasă. Și, de asemenea, dorim să menținem prețul scăzut, astfel încât ambalajul să nu consume din profitul global.
Cu linia de produse gata de plecare, este momentul să calculați costurile și să stabiliți prețul final.
Stabilirea unui preț profitabil
Înainte de a putea începe procesul de vânzări, trebuie să finalizăm strategia de stabilire a prețurilor cu amănuntul și cu ridicata. Pentru a începe, am folosit un model simplu de stabilire a prețurilor pentru a asigura profitabilitatea.
Pasul 1: Calculați costul total de producție la diferite volume de comandă
În acest pas, colectăm toate costurile pentru a determina cât de mult va trebui să investim la diferitele cantități de comandă.
Costul total de producție = Producția + Materiale + Transport + Costuri de ambalare
Obiectivele dvs. de promovare
În timp ce fiecare din cele două părți anterioare sa concentrat în principal pe obiectul efectiv realizat, este important să ne dăm seama că având un produs excelent este doar un aspect al procesului. Un plan de promovare solid este esențial pentru a vă ajuta să vă vindeți produsele.
Acum ne uităm mai îndeaproape la promovare și îl împărțim în trei scopuri:
Înțelegerea pieței țintă
Completați imaginea cumpărătorului dvs. ideal prin stabilirea locului unde se află magazinul, mesajele de marketing care convertesc și ce oferă concurența.
Determinarea pieței de vânzare
Alegeți baza de vânzare care oferă cel mai mare acces la piața țintă.
Marketingul produsului
Descrieri de ambarcațiuni și alte mesaje de vânzări care rezonează cu cumpărătorii dvs. ideali.
Să analizăm mai detaliat fiecare dintre aceste obiective.
Înțelege nevoile pentru piața țintă
Putem spune despre importanța identificării cumpărătorului dvs. ideal – o piață specifică pe care o puteți viza cu precizie. Înainte de a face orice produs, este esențial să determinați ce are nevoie acest cumpărător și cum puteți face ceva pentru a îndeplini această necesitate. Considerațiile suplimentare includ considerente demografice (cum ar fi vârsta, sexul, locul în care trăiesc, preferințele culturale și culturale), precum și psihografice, adica interesele și stilul de viață.
Pentru exemplul nostru de lucru, am hotărât că cumpărătorii ideali de ornamente din lemn de zăpadă din lemn sunt iubitori de natură care sunt atrași de sărbătorile de vacanță ecologice. Dar acum este momentul să ne îndreptăm mai adânc în modul de a ajunge la ei.
- Unde fac magazinul?
- Ce mesaje rezonează cu ele?
- Ce alte produse sunt oferite care concurează cu dvs.?
- Cum vă puteți distinge de competiție?
Odată ce înțelegeți pe deplin piața dvs. țintă, atunci este timpul să alegeți locația (urile) de vânzare care au cea mai bună șansă de succes în vânzările de vacanță.