Marketingul de mobilier este esențial pentru un magazin online a cărui misiune este de a face casele mai confortabile. Statisticile de supraviețuire a afacerilor demonstrează neîntrerupt că numai una din trei firme rămâne pe linia de plutire în decursul deceniului care urmează fondării. Aproximativ 20% dintre întreprinderile mici dispăreau în primul an. Doar 50% dintre companii își sărbătoresc a cincea aniversare. Există zeci de motive pentru care un magazin poate intra în faliment, însă marketingul slab se numără printre primele zece.
Un plan de marketing pentru o afacere cu mobilă ar trebui să fie la fel de elaborat ca o diagramă. Trebuie să existe obiective numerice realiste bazate pe cercetarea pieței, iar întreprinzătorul trebuie să urmărească realizările lor. Mai mult decât atât, este esențial să cunoaștem în mod clar publicul, inclusiv hobby-urile și valorile vieții, pentru a prezice comportamentul și pentru a pune bazele strategiei de marketing pe baza acestor cunoștințe.
Pentru a lua decizii de sunet, comercianții cu amănuntul online trebuie, de asemenea, să fie conștienți de ce parte din pâlnia de achiziție are de a face cu privire la o strategie de marketing pentru mobilier:
- În partea superioară a canalului se află așa-numitele “entuziaști acasă”: interesați de mobilierul de casă și de decor, nu consideră neapărat o achiziție chiar acum. Intrarea în legătură cu aceștia și creșterea gradului de conștientizare a mărcii sunt obiective cheie aici.
- “Cumpărătorii activi” formează mijlocul. Pe măsură ce caută cea mai bună opțiune, este necesar să le furnizeze informațiile de care au nevoie.
- Câmpul inferior, sau “cumpărătorii”, decid numai de la care magazin să cumpere.
Acum, când am analizat piatra de temelie a marketingului magazinelor de mobilă, este timpul să ne gândim la practică. Pentru ca comercianții cu amănuntul online să crească și să prospere, noi împărtășim cinci modalități de a atrage clienți pe site-urile lor.
# 1. Obțineți un site uimitor pentru marketingul cu mobilier greu
Indiferent de strategiile de marketing pentru mobilier pe care le folosește un comerciant cu amănuntul, este site-ul pe care clienții achiziționează mobilier. Aceasta este pagina produsului în care un client plasează articolul în coșul de cumpărături, astfel încât acesta să fie disponibil în trei clicuri sau mai puțin de la orice altă pagină.
Printre alte modalități de a aduce clienții la site, optimizarea motorului de căutare este cea mai populară. Motoarele de căutare aduc surferi web care aparțin tuturor celor trei niveluri ale canalului. Aceste trei grupuri gravitează la conținut diferit. Amatorii de acasă caută entertainment: ei caută doar modalități de a-și face cuiburile și de a aduna tot felul de sfaturi și materiale de inspirație. Astfel, obiectivul este acela de a demonstra cum vor beneficia diferite produse ale mărcii. Vizitatorii de la mijlocul tabelului încearcă să găsească sfaturi practice pentru a merge mai departe. În partea inferioară a canalului, este necesar să conduceți cumpărătorii la decizia finală.
Analiza web
Analiza web permite monitorizarea comportamentului utilizatorilor pentru a menține și îmbunătăți calitatea site-ului. În general, două grupuri de conținut ale site-ului necesită o revizuire regulată pentru marketingul eficient al mobilierului.
În primul rând, cele mai puternice puncte necesită o îmbunătățire constantă pentru rezultate mai bune. Deci, folosind Google Analytics ajută să determinați ce pagini sunt cele mai populare și o hartă a căldurii va demonstra părțile paginilor care atrag atenția. Astfel, un marketer poate îmbunătăți astfel de secțiuni, pagini și elemente de conținut pentru a genera mai mult interes.
În al doilea rând, există pagini pe care vizitatorii au tendința de a părăsi site-ul web. Dacă ceva face clienții să își piardă interesul, este mai bine să identificăm problema și să o rezolvăm.
Imagini convingătoare
În marketingul de mobilier pe internet, imaginile sunt conținutul pilot, iar hărțile de căldură îl fac deosebit de evident. O companie de randare 3D vă poate ajuta să obțineți un număr mare de imagini de înaltă calitate ale produsului, fără să aveți o fotografie greoaie.
În comparație cu fotografiile, vizualizările 3D oferă o economie mai mare de timp și sunt rentabile. Când există un număr de unități sau seturi de mobilier similare, aceste beneficii cresc exponențial – situația fiind tipică pentru magazinele de mobilier. Motivul este că sesiunea de fotografie necesită un studio și un fotograf. Fabricarea și transportul de unități de mobilier pentru doar câteva fotografii agravează problema chiar mai departe. În ceea ce privește randările 3D, recompunerea unui set de mobilier, remodelarea ușoară a unei unități, schimbarea culorilor și modelelor sunt toate modificări minore.
Adaptive Design
Pentru o audiență maximă, este necesar un aspect adaptabil al site-ului web. Numărul de cumpărători online care efectuează achiziții utilizând dispozitive mobile este în creștere. Dacă un magazin online funcționează la fel de bine pe ecrane mari și mici, mai mulți clienți se vor implica în site, ceea ce va duce la vânzări mai mari.
# 2. Du-te la Social pentru a mări implicarea clienților
Conținutul calitativ pentru utilizatori este secretul pentru a atrage atenția clienților și pentru a le angaja în interacțiunea cu marca. În acest scop, este nevoie de videoclipuri, imagini infografice și imagini care să arate avantajele produsului și să ofere divertisment. În timp ce sunt convingătoare pe cont propriu, ele fac, de asemenea, posturile de text mai eficiente, deoarece acestea funcționează ca ochi-capture acolo.
Pentru a atrage un interes masiv, comercianții de mobilier și producătorii pot folosi puterea marketingului situațional. În acest fel, compania utilizează interesele existente, valorificând concediile, tendințele globale și locale, precum și știrile. Rețelele sociale sunt cel mai bun loc și cel mai flexibil instrument pentru postarea situației. Un post în locul potrivit și la momentul potrivit are șansa de a merge viral și a aduce mii de clienți. Ca și în industria cinematografică, distribuția este fundamentală: un specialist cu o mulțime de idei de marketing în domeniul mobilierului care simte că publicul lucrează la miracole.
Ambele posturi promoționale și de angajament necesită imagini impecabile. Imaginile captează atenția, expun produsele și formează impresia generală a unui magazin online. Este prea scump și de lungă durată să faceți o sesiune foto și să cumpărați un nou decor în fiecare ocazie? Nu este nevoie să faceți acest lucru: redarea produselor fotoreale pentru mobilier este cea mai scurtă cale spre imagini proaspete, cu orice decor elegant și trendy.
# 3. Producătorii de mobilă cu anunțuri plătite
Rezultatele căutării plătite furnizate de servicii cum ar fi Google AdWords captează persoanele care caută în mod activ mobilier special. Căutatorii de pe Internet sunt extrem de interesați de produs, astfel încât să genereze venituri mari la magazinul online.
Anunțurile afișate utilizează avantajul de direcționare. Utilizatorii sunt segmentați după locație, vârstă, sex și interese, iar site-urile sunt clasificate pe teme. Selectând exact unde sunt afișate anunțurile și care atrage clienții interesați evitând în același timp cheltuieli inutile.
Canalele tradiționale de marketing, cum ar fi reclame TV, publicitate în aer liber și tipărite, ajung la un public larg. Din acest motiv, în ciuda costurilor mai ridicate și a interesului mic al spectatorilor, mijloacele tradiționale de promovare sunt încă eficiente. Mai ales atunci când obiectivul este conștientizarea mărcii.
Utilizate în anunțuri, vizualizările 3D prezintă produsele la cele mai bune rezultate. Imaginile generate de calculator permit cel mai înalt nivel de precizie și detalii. Artiștii 3D sunt capabili să ofere o imagine fotoreală care conferă o atmosferă care contribuie la o impresie extraordinară. Datorită randarilor 3D, orice rezultat dorit poate fi obținut fără sesiuni foto scumpe și consumatoare de timp. În acest fel, un comerciant cu amănuntul poate conduce o campanie publicitară mai devreme, în timp ce cheltuie mai puțin și obține rezultate mai bune.
# 4. Amplificați marketingul prin mobilier prin intermediul „magnetilor”
Cel mai mult testat în timp și cu magnet de recuperare a investițiilor sunt cupoanele. La sfârșitul secolului al XIX-lea, Claude Hopkins și-a dovedit eficacitatea. De atunci, cupoanele s-au dus online, unde continuă să genereze venituri către comercianții cu amănuntul. Ei lucrează pentru că un bonus, cum ar fi o reducere, livrare gratuită sau un cadou, adaugă valoare unei oferte.
O altă modalitate de a atrage clienții este aceea de a anunța un număr limitat de articole exclusive. Clienții sunt dornici să cumpere ceva unic care nu va mai fi disponibil. Acest lucru face astfel de oferte un puternic vânzări-booster.
Cel mai puternic și deci cel mai trending magnet sunt clipurile video. Un retailer de mobilă le poate încărca pe un canal de pe YouTube, a cărui popularitate este cresterea înregistrărilor. De asemenea, publicul din Facebook preferă videoclipurile la texte. Animațiile 3D sunt cea mai scurtă și cea mai naturală modalitate de a obține videoclipuri promoționale pentru mobilă. Vizitatorii vor vedea toate avantajele produselor și modul în care mobilierul le va beneficia.
Un catalog PDF descărcat este un alt magnet puternic . Îi încurajează pe spectatori să viziteze pagina de produs unde pot afla mai multe despre elementul pe care îl doresc. Imaginile uimitoare sunt cheia ca și în cataloage, deoarece acestea servesc drept sursă principală de informații.
Imaginile de înaltă calitate, de orice complexitate, sunt întotdeauna disponibile la cerere prin intermediul serviciilor de vizualizare 3D. Acestea pot fi randari simple sau de grup pe alb sau pe orice alt fundal. Stilul de viață redă mobilierul într-un context natural. Există întotdeauna o opțiune care va afișa toată splendoarea și funcționalitatea produselor.
# 5. Desfășurați campania de e-mail pentru a vă oferi parteneri cu perspective
Campaniile de e-mail în marketingul mobilei sunt foarte importante. Buletinele de știri își construiesc încrederea dezvoltând o relație de lungă durată cu clienții și clienții. Introducerea de produse noi, oferirea de reduceri și oferirea de sfaturi utile cititorilor cu privire la modul de a-și face casele chiar mai bune au rezultate benefice pe termen scurt, dar este și mai important.
Anume, clienții sunt mai loiali celor cărora le-au observat destul de mult timp și care le-au oferit informații utile. Există o mulțime de alternative acolo, dar, din fericire, nu este nevoie să înlocuiți un partener de încredere cu un vânzător necunoscut.
Marketingul prin e-mail oferă control complet asupra campaniilor. Spre deosebire de scrisorile tradiționale, este ușor să urmăriți modul în care cititorii interacționează cu un e-mail și să testeze diverse tehnici pentru a vedea care dintre cele mai bune lucrări. De asemenea, audiența este ușor de segmentat, astfel încât diferiți clienți să primească e-mailuri diferite care să răspundă nevoilor acestora.
E-mailurile ilustrate transmit perfect valoarea produselor și fac mai multe vizite pe site. Ca și în alte canale de marketing pentru mobilier, vizualizările 3D fac acest lucru perfect, economisind timp și reducând costurile.
O campanie de marketing are succes dacă se bazează pe mai multe canale care lucrează împreună. Este întotdeauna preferabil să faci experimente. Prioritatea este de a evalua rezultatele și de a compara diferite abordări și trucuri.
Indiferent de tehnicile pe care se bazează planul dvs. de marketing pentru mobilier, marketingul cu mobilier este posibil numai dacă imaginile de calitate reprezintă produsele. Serviciile de randare 3D profesionale vă vor ajuta să vă prezentați în mod eficient un produs și să obțineți o mulțime de materiale de marketing fotoreale. Contactați Blueprint Archtiecture și faceți din marketingul dvs. de mobilier cea mai eficienta metoda de vânzare a produselor dumneavoastră.