Dacă vă decideți să vă vindeți produsele, aceasta este una dintre cele mai grele decizii pe care trebuie să le luați. Fără clienți, nu vă puteți vinde produsele. Deci, unde puteți găsi clienți care se aliniază definiției dvs. de cumpărător ideal?
Pentru produsele artizanale (cum ar fi produsele tăiate cu laser) există trei modalități principale de a vinde produse: buticuri online, buticuri locale și târguri / piețe de artizanat. În timp ce le puteți face pe toate, este de obicei mai ușor să începeți cu unul și faceți bine înainte de a va extinde. Să aruncăm o privire mai atentă.
Pe net
Unul dintre principalele avantaje ale unui produs online de vânzare este potențialul de a ajunge la cel mai mare număr de clienți potențiali. Sunteți doar o căutare google departe de a face o vânzare!
Și cu site-uri precum Etsy, configurarea magazinului dvs. online nu a fost niciodată mai ușoară. În cazul în care ideea de produs necesită mai mult capital de pornire decât cel din contul dvs. bancar, lansarea unui Kickstarter ar putea fi un mijloc de a nu numai să judece interesul consumatorilor, ci și să ridice fondurile de care aveți nevoie pentru a face un număr prestabilit de produse comandate.
Indiferent de calea pe care o luați pentru a vinde online, veți avea nevoie de imagini de înaltă calitate ale produselor dvs. și de descrieri bine scrise care să atragă cumpărătorii. De asemenea, trebuie să luați în considerare modul în care vor fi livrate comenzile – nu numai în ceea ce privește prețurile, ci și modul în care produsele vor fi livrate fizic clienților.
Dacă vindeți în jurul sărbătorilor, rețineți că furnizorii sunt mai ocupați și livrarea poate dura mai mult cu cât se apropie Crăciunul. Astfel, dacă vindeți în ultimul trimestru al anului, este esențial ca articolele să fie disponibile devreme dacă se vând online.
Buticuri locale
Afișarea produselor dvs. în buticurile locale necesită o vânzare diferită: direct la proprietarul magazinului. Deci, trebuie să cercetați potențialele magazine la fel cum ați proceda la determinarea cumpărătorilor ideali individuali. Acest magazin atrage piața țintă? Are inventar de produse similar cu ceea ce oferiți? Cum completează produsele dvs. inventarul existent, în timp ce diferă de orice altceva?
Târguri și piețe
Târgurile și piețele sunt un loc minunat de a vinde bunuri artizanale, deoarece oamenii le frecventează în mod specific pentru a găsi produse unice, produse manual, care nu sunt disponibile în altă parte.
În scopul de a vinde la aceste tipuri de piețe locale, există de obicei o taxă de cabină care vă permite să vă expuneți bunurile. În plus față de timpul petrecut în echiparea cabinei, va trebui, de asemenea, să alocați timp pentru instalare, dezasamblare și transport.
Asigurați-vă că aduceți consumabile cum ar fi mese, standuri etc. pentru a vă afișa produsele și semnele pentru a crea conștientizarea brandului. Va trebui să aveți suficient inventar pe cont propriu pentru a oferi clienților o varietate de articole și pentru a putea accepta atât plățile în numerar cât și cardurile de credit.
Deci, care este mai bine: vânzarea la piețe vs online? Depinde de modul în care ați definit publicul țintă, de unde cumpără și cum vreți să vă petreceți timpul