Atât de mult merge în subiectul de marketing că există milioane de posturi de blog și mii de cărți și cursuri pe această temă. De unde știi de unde să începi? Să începem cu elementele de bază:
Descrieți și fotografiați produsul
Unul dintre primele lucruri pe care veți dori să le faceți atunci când comercializați produsul dvs. este să scrieți o descriere a acestuia. Aceasta va fi fundamentul pentru o mare parte din comunicarea dvs. cu consumatorii.
Desigur, veți dori să oferiți detalii despre mărimea produsului, materialele din care a fost făcut, greutatea (dacă este cazul) și alte caracteristici.
Pentru exemplul nostru de fulg de zăpadă, tehnic, vindem un ornament de pomul de Crăciun tăiat cu laser realizat din bambus. Dar ceea ce vindem cu adevărat este bucuria de Crăciun prietenoasă cu mediul.
Acest ornament nu are componente din plastic, este fabricat dintr-un bambus din surse regenerabile și este fabricat local. Acestea sunt toate puncte de vânzare puternice pentru cumpărătorul nostru ideal, deoarece clientul se pot simți bine în legătură cu achiziționarea produsului, deoarece acesta se aliniază la valorile lor. Cercetarea dvs. în piața dvs. țintă specifică vă va ajuta să construiți o descriere a produsului care să vorbească direct cu publicul.
S-ar putea să credeți că o descriere scrisă este aplicabilă numai dacă vindeti online. Nu este neapărat cazul. Dacă vindeți în persoană (fie cu ridicata pentru proprietarii de magazine sau pentru consumatori la târguri de meserii), trebuie să puteți vorbi cu încredere și în mod consecvent despre produsul dvs. Prin scrierea unei descrieri a produsului, puteți să trimiteți mesajul la fel de ușor ca și în imprimare.
Imaginile extraordinare sunt la fel de importante (dacă nu chiar mai mult) ca și metoda de vânzări puternice. Indiferent dacă vindeți online sau promovați prin prezență fizică sau prin social media, fotografiile reprezintă o parte esențială a arsenalului dvs. de marketing. Amintiți-vă: o imagine uimitoare este mult mai bună decât 10 fotografii medii.
Comunicați cu potențialii cumpărători
Gama de opțiuni promoționale este de multe ori gratuita! Puteți face orice de la e-mailuri, cărți poștale și anunțuri digitale la mediile sociale. Încurajați angajamentul cu reduceri, cadouri cu achiziții, concursuri și premii, probe, etc. Dar nu vă lăsați copleșiți de toate căile pe care le puteți lua. Nu poți face totul, mai ales singur! În schimb, concentrați-vă pe una sau două tehnici! Pentru a atrage intr-adevăr comparatorii dvs. ideali, marcați aceste idei pentru referința:
- Obțineți sfaturi pentru utilizarea telefonului smartphone pentru a captura imagini de înaltă calitate ale produsului
- Aflați cum să creați postul media social perfect
- Vânzare pe Instagram
- Creați o listă de e-mail în mod corect
- Aflați cum puteți face publicitate pe Facebook
- Înțelegeți patru motive pentru a utiliza corespondența directă
- Realizati un profil pe Pinterest
Utilizați date importante în mesajele de marketing
O modalitate de a crea un sentiment de urgență – și de a oferi clienților un motiv să cumpere ACUM! – este prin utilizarea strategică a datelor speciale în mesajele dvs. de marketing. În jurul Crăciunului, de exemplu, este obișnuit să vezi reduceri speciale pentru Cyber Monday. Dar puteți construi ocazii speciale sau vânzări oricând pe parcursul anului.
Indiferent de tipurile de promovare pe care le folosiți, asigurați-vă că ați urmărit strategiile pentru a determina ce funcționează și ce nu. Veți avea nevoie de aceste informații pentru partea finală.