Acum sa ne uităm mai atent la creșterea promovării și la divizarea acesteia în trei obiective:
Reflectând la vânzări
Prin înțelegerea locului și a modului în care se realizează vânzările, puteți să vă opriți din a face ceea ce nu funcționează și să vă dublați lucrurile care se vând
Plasarea comenzilor de stoc în concordanță cu rezultatele
Produsele au nevoie de timp pentru a se face (și a transporta). Fiți pregătiți prin evaluarea nevoilor dvs. de stoc și a ofertelor de împlinire, astfel încât să nu pierdeți o vânzare.
Atingerea clienților (timp mare)
După ce identificați ce tehnici de marketing funcționează, puteți formula un plan pentru a ajunge la clienții dvs. într-unul sau două canale, astfel încât mesajul dvs. să rezoneze cu ei, separându-vă de concurență.
Să analizăm mai detaliat fiecare dintre aceste obiective.
Reflectând la vânzări
În primul rând, este esențial să înțelegem cum se fac vânzările. Întreabă-te pe tine însuti:
Unde ați vândut cele mai multe articole? Dacă vindeți mai mult într-un loc decât altul, atunci este logic să vă concentrați asupra celor mai reușite zone de vânzări și să lăsați celelalte zone.
Cât de mult ați vândut? Acest lucru vă poate ajuta să anticipați potențialele vânzări viitoare și dacă puteți comanda produsul la cerere sau dacă păstrarea produsului în stoc este cea mai bună cale pentru dumneavoastră.
Ce au cerut clienții? Înțelegerea nevoilor și dorințelor clienților vă poate ajuta să faceți orice ajustări, astfel încât produsul dvs. să fie mai atrăgător – și mai probabil să vă vindeți marfa.
Obținerea de feedback cu privire la eforturile dvs. până în prezent, este cu adevărat valoroasă. Comentariile pozitive vă informează că sunteți pe drumul cel bun. Orice feedback negativ, deși adesea greu de auzit, poate ajuta la îmbunătățirea produsului dvs. Deci, mai degrabă decât să fiți defensivi atunci când auziți orice critică constructivă, mulțumiți clienților pentru contribuția lor și spuneți-le că veți folosi comentariile lor pentru a face îmbunătățiri.
Ceva ce a durat mult timp care nu era necesar? Există o perioadă finită de timp pentru a vă face efortul de succes. Există sarcini pe care le faceți în prezent, care nu îmbunătățesc direct linia de jos? Poți să elimini orice nu compromite calitatea produsului, timpul petrecut în interacțiunea cu clienții și / sau imaginea de ansamblu a mărcii dvs.? Dacă da, redirecționați acea energie la ceva care are un impact mai mare.
Răspunzând la aceste întrebări, puteți evalua unde vă aflați, astfel încât să puteți opri să faceți ceea ce nu funcționează și să vă dublezi la ceea ce face.
Există doar un scurt timp pentru a vă capta cumpărătorii. Continuarea procesului de încercare și de eroare privind sarcinile care încă nu funcționează poate fi costisitoare. În schimb, ar fi mai avantajos să mizați pe două lucruri cheie care lucrează cu adevărat pentru dvs.