/Plasarea comenzilor de stoc în concordanță cu rezultatele si aducerea clienților

Plasarea comenzilor de stoc în concordanță cu rezultatele si aducerea clienților

Nu doriți să pierdeți vânzările daca produsul începe să se epuizeze. Deci, stocați sau continuați să comandați la cerere?

Depinde.

Dacă se pare că veți avea un volum puternic și / sau consecvent de comenzi, luați în considerare stocarea pentru a vă asigura că aveți inventar pentru a îndeplini cererea proiectată.

Dar dacă aveți un produs nou și o cerere moale, o strategie mai sigură este de a comanda la cerere, astfel încât să nu riscați să plătiți pentru un stoc care nu vinde. Cu toate acestea, această opțiune nu este lipsită de risc.

Produsele au nevoie de timp, astfel încât, în funcție de momentul în care comandați, este posibil să existe taxe de grabă pentru a obține produsul în mână înainte de oricare dintre termenele limită.

În plus, timpul de expediere trebuie luat în considerare. Când promiteți să îndepliniți comenzi atunci când nu aveți inventar la îndemână, trebuie să păstrați în minte timpii de livrare – și orice taxe pentru expedierea mai rapidă.

Deci, în timp ce comanda la cerere oferă o anumită protecție împotriva riscului, este posibil să aveți costuri ridicate de fabricare și expediere cât mai aproape de orice concediu sau termene specifice. În funcție de modelul dvs. de stabilire a prețurilor, va trebui să înregistrați aceste taxe în prețul de vânzare (sau profitul pierdut).

Va trebui să cântăriți acest risc cu stocarea și, eventual, cu inventarul rămas. Pe partea plus: Comandarea timpurie economisește stresul ultimului minut mai târziu, permițându-vă să vă concentrați asupra promovării produsului

Atingerea clienților (timp mare)

Dacă vindeți în jurul oricărei sărbători (Ziua Îndrăgostiților, Ziua Mamei, Ziua Tatălui, Ziua Independenței, și mai ales Crăciunul), clienții dvs. sunt bombardați cu o mulțime de mesaje de marketing. Deci, atunci când faceți planul dvs. de marketing, amintiți-vă că nu este vorba despre toate modurile diferite în care ați putea ajunge la clienți. Este vorba despre atingerea lor într-un mod care este cel mai semnificativ pentru ei în timp ce ies din competitorii dvs.

Sigur că ai putea încerca 10 canale diferite, dar te-ai răspândi atât de subțire încât nimeni nu te-ar auzi. Mai degrabă, petreceți concentrat efortul pe un canal și veți avea un impact de 10 ori mai mare

Întrebați-vă: Dacă aș primi acest ____ (completați ideea de marketing pe care o utilizați aici), mi-ar plăcea? Mi-ar atrage atenția? Aș fi fericit să văd asta? V-ar lăsa să mă comporți (citiți: faceți o achiziție)?

Dacă răspunsul este “nu” la oricare dintre întrebările de mai sus, este timpul să reveniți la desen și să faceți îmbunătățiri. Puteți avea o idee bună, dar dacă execuția este slabă, nu va rezona cu clienții.

Indiferent de tactica de marketing pe care o folosiți, ar trebui să fie clară. Atractiva. Direcționați către publicul dvs. specific. Cu ușurință se poate partaja pe Twitter, Facebook, Pinterest, Snapchat, Instagram etc. Găsiți modalități de automatizare a sarcinilor repetate. Pentru mass-media sociale, utilizați un instrument de planificare, cum ar fi Hootsuite sau Edgar. Pentru o serie de e-mailuri, consultați Sendbloom sau Infusionsoft. Gestionați concursurile cu un serviciu, cum ar fi Rafflecopter.

Dacă vânzările nu corespund așteptărilor, faceți o evaluare onestă a fiecărui pas în acest proces. Identificați toate zonele care nu au funcționat și determinați de ce. Apoi efectuați ajustări și încercați din nou. Și din nou.

Henry Ford a spus: “Eșecul este ocazia de a începe din nou mai inteligent.” Singurul eșec real este dacă nu mai încercați. Deci ce mai aștepți? Începeți astăzi și veți fi doar calea spre vânzarea primului dvs. produs în cel mai scurt timp.

2018-06-04T11:57:38+03:00 aprilie 12th, 2018|Categories: Applications, Company, Debitare si gravare cu laser, Products|
Call Now Button