/Tendințe arhitecturale de înaltă calitate vs. realitate virtuală: care vor domina prezentările de proiecte în viitor?

Tendințe arhitecturale de înaltă calitate vs. realitate virtuală: care vor domina prezentările de proiecte în viitor?

Ansamblurile de arhitectură de înaltă calitate au reprezentat o coloană vertebrală a oricărei prezentări de produse de succes. Cu toate acestea, sunt introduse noi tehnologii, iar cele vechi sunt actualizate în fiecare an, reducând costurile, îmbunătățind calitatea și eficiența muncii. Acesta este cazul cu realitatea virtuala, care a început din punct de vedere vizual neatractiv, dar a devenit rapid unul dintre cele mai imersive medii vizuale ale zilelor noastre. Industria de divertisment a fost rapid convinsa să adopte VR și să o considere a fi viitorul lor. Dar această unealtă uimitoare a primit atenție din alte sfere, inclusiv marketing. Creșterea disponibilității VR a deschis o mulțime de noi modalități de publicitate a produselor. Deci, mulți au început să speculeze – de ce utilizați imagini 3D statice dacă există aceste gadget-uri obișnuite, care permit interactivitate imposibilă înainte?

Chiar și o companie de arhitectură de redare specializată în producția de vizualizări 3D are experiență nu doar cu randamente arhitecturale de înaltă calitate: animația 3D și modelarea 3D compatibilă cu VR sunt de asemenea tipuri obișnuite de lucru pe care le întâlnește. Companiile s-ar reajusta repede cu siguranta. Cu toate acestea, problema rămâne în continuare – care este viitorul prezentărilor produselor?

Astăzi, ne alăturăm discuției și dezbatem pe această temă. Înainte de a ne prezenta prognozele noastre, fiecare mediu trebuie să fie explorat pentru argumentele sale pro și contra.

Asamblarea arhitecturală de înaltă calitate Vs VR: cea mai bună opțiune pentru prezentări

Realitate virtuala

Contra

  • Necesitatea de a angaja programatori pentru a produce programe VR

O companie de randari de arhitectura poate oferi scene și modele 3D, dar programul realității virtuale este realizat de programatori dedicați. Este departe de a fi o treabă ușoară, deoarece acestea trebuie să răspundă la o mulțime de factori, cum ar fi interacțiunile persoană-obiect și așa mai departe.

  • Timp de producție lung și costuri ridicate

Acesta este motivul pentru care crearea de software VR poate dura luni de zile, chiar și de echipe mari de specialiști. Costul este explicabil, deoarece o afacere nu trebuie să plătească nici una, ci două companii de outsourcing sau să păstreze o mulțime de artiști și programatori 3D in-house doar pentru a crea programe de realitate virtuală.

Pro-uri

  • Oferă imersie fără egal

Văzând lucrurile pe ecran este un lucru, dar a fi capabil să-l vezi ca și cum ar fi real, atinge-o sau să-ți cânți cu mâinile este ceva complet diferit. După o astfel de experiență, nu există nici un fel de posibilitate ca un potențial client să ignore produsul!

  • Afișează mărfuri în orice mediu

Programele de realitate virtuală pot crea un efect asemănător cu imaginile de stil de viață – punerea obiectelor în orice mediu pentru a demonstra modul în care se potrivește vieților clienților. Această caracteristică uimitoare strălucește în special în marketingul imobiliar, prezentând case din interior, din exterior, din orice punct de vedere posibil.

Asamblarea arhitecturală de înaltă calitate

Contra

  • Companiile se specializează în vizualizarea diferitelor obiecte

Când vorbim despre diferite servicii de modelare 3D și de randari, nu există un principiu “unic pentru toți”. Fiecare studio este specializată în diferite stiluri, obiecte și are trăsături distinctive unice în fiecare redare pe care o produce. Astfel, angajatorii trebuie să fie atenți atunci când caută studioul potrivit și să caute întotdeauna portofolii de potențiali contractori înainte de a alege.

  • Calitatea reală depinde de profesionalismul specialiștilor

“Tendințe arhitecturale de înaltă calitate” este o definiție foarte largă. Există standarde pe care trebuie să le respecte orice studio CGI, dar rezultatele depind în mare măsură de cât de artiști experimentați 3D lucrează la proiecte. Evident, companiile tind să aleagă cei mai profesioniști specialiști pentru sarcini importante – dar este puțin probabil ca o companie mediocră să aibă o mulțime de angajați remarcabili pentru a transforma un proiect într-o piesa de arta.

Pro-uri

  • Mai rapid și mai ieftin

CGI static este mult mai ieftin și mai rapid decât modelele avansate flexibile pentru VR. De asemenea, performanțele arhitecturale de înaltă calitate sunt mai ușor de lustruit și se adaugă efecte, transformând orice design într-un afișaj superb.

  • Animația de bază poate fi adăugată pentru creșterea eficacității

Pentru o mai bună eficiență a campaniilor de marketing, este o idee bună să combinați performanțele arhitecturale de înaltă calitate, statice și animate. Chiar și ceva atât de simplu ca o vizualizare de 360 ​​de grade va face materialele promoționale mai informative și mai atrăgătoare – imaginile în mișcare sunt mai bune pentru a atrage atenția, la urma urmei.

  • Vizualizarea disponibilă pentru toate gadgeturile

Analizele arhitecturale de înaltă calitate sunt în mod esențial imagini care pot fi comandate în toate formatele de fișiere obișnuite: jpeg, png, pdf etc. O astfel de flexibilitate este destul de utilă – toată lumea are gadgeturi și poate descărca imagini în orice moment. Astfel, după o prezentare pe un ecran mare, clienții pot avea o a doua vizionare la domiciliu pe PC-uri sau Mac-uri sau în timp ce se deplasează pe smartphone-urile lor, inspectând construcțiile îndeaproape pentru ele însele.

În general, performanțele arhitecturale de înaltă calitate sunt foarte versatile și o opțiune relativ ieftină, în timp ce VR este cel mai bine folosit ca “artilerie grea” la prezentări, invitându-i pe clienți să cumpere produsul pe care l-au “atins”. Cu toate acestea, nici o singură opțiune nu este viabilă individual și nu este substituită una cu cealaltă.

Nu putem ști sigur cum se va transforma CGI în viitor – poate că vor exista holograme 3D interactive sau ceva asemănător – dar realitatea virtuală și randarea 3D arhitecturală de înaltă calitate vor fi folosite împreună. Software-ul VR este foarte scump, iar prețul este puțin probabil să scadă substanțial. Gândiți-vă la asta – eforturi în valoare de luni și un buget mare de bani cheltuiți pe un program folosit pentru o prezentare! Nici o afacere normală nu va permite astfel de cheltuieli, chiar dacă evenimentele au succes.

Există un mod mai rațional de utilizare a CGI. Nu fiecare prezentare de proiect trebuie să conțină conținut VR. Înălțimea arhitecturală de înaltă calitate este adesea mai mult decât suficientă pentru a oferi informații extinse despre clădire și a convinge un investitor potențial să o cumpere. Pe de altă parte, realitatea virtuală ar trebui utilizată numai pentru lansări importante de produse, explorarea de noi piețe, diversificarea modelelor etc. Și chiar și în acest caz, este mai bine să începeți prin vizualizarea unor noi idei ca vizualizări 3D statice pentru a le testa.

Dacă doriți să încercați să combinați VR și randări arhitecturale de înaltă calitate, serviciile noastre 3D de arhitectură de randare vă pot oferi modele 3D superbe și randari pentru orice lucrare. Nu putem anticipa modul în care vor apărea prezentările viitoare ale produselor, dar știm cu certitudine cum trebuie să se facă conținutul vizual de ultimă generație. Obțineți CGI fotorealistică pentru comercializare astăzi cu serviciile profesionale de vizualizare 3D!

2018-06-03T10:45:25+03:00 mai 31st, 2018|Categories: Uncategorized|
Call Now Button